Oftest stillede spørgsmål

Hvis du har købt et af vores ure, fra mærket AB Aeterno, er det muligt både at stille på klokkeslæt, samt datoen. For at stille datoen, hiver du blot stilken halvt ud – justér derefter dato. Hiv stilken helt ud, for at stille på klokken.

Nej. Vi har desværre ikke nogen fysisk butik på nuværende tidspunkt. Hvis du godt kunne tænke dig, at se flere billeder af vore ure, kan du altid finde os på Instagram, hvor der er et væld af flotte billeder. Du er selvfølgelig altid velkommen, til at komme forbi vores kontor og kigge på de produkter vi har. Hvis ikke dette er muligt for dig, kan vi måske hjælpe dig alligevel, på en eller anden måde. Skriv en mail til os på support@woodenworld.dk.

Skriv en mail til os, på support@woodenworld.dk, så finder vi en løsning sammen.

Nej. Inden vi vælger en leverandør, til at indgå i vores sortiment, tager vi altid kontroller. Vi sikrer at uret lever op til de krav, vi som forbruger, selv ville ønske et produkt havde. Vores ure har fået et lag oliebeskyttelse, som holder træet friskt og giver det et flot og naturligt look. Du skal derfor ikke være i tvivl om diverse kemikalier.

Tekniske problemer har djævelen skabt og det hører da heldigvis til sjældenhederne. Skulle det ske at du har problemer med at gennemføre dit køb, på en eller anden vis, skriv en mail til os på support@woodenworld.dk og så finder vi en nem løsning for dig, sammen.

Hos WoodenWorld er vi altid på udkig efter nye og fede varer. Netop derfor er vi altid i kontakt med designere, leverandører og andet. Vi holder konstant øje med nye trends og sætter en stor ære i at differentiere os fra andre shops og sælge unikke varer. Hvis du har en idé til et produkt, du gerne så i vores shops, så skriv en mail til os, på support@woodenworld.dk. Det kan være vi er enige med dig!

Hos WoodenWorld har vi nogle klare retningslinjer og handelsbetingelser, som vi overordnet agerer efter – dog er vi til at snakke med. Hvis du har købt en vare og de 60 dage er overskredet(indenfor rimelighedens grænser) og varen ikke er synderligt brugt, vil du i de fleste tilfælde, godt kunne returnere din vare. Send os en mail på support@woodenworld.dk, hvis du sidder i saksen. Hent og udfyld gerne vores fortrydelsesformular her

Fortrydelsesformular

Ordrer sat på en hverdag, vil oftest være leveret til dig efter 1 – 3 arbejdsdage. Vi sender alle varer afsted inden klokken 17:00, alle hverdage.  Post Danmark fortæller på deres hjemmeside, at pakker som er indleveret indenfor normal lukketid, som oftest er fremme dagen efter. Leveringstiden kan variere.

Din vare bliver sendt sikkert og forsvarligt med Post Danmark. Skulle der ske det uheldige, at varen er gået i stykker under transporten, tager vi det fulde ansvar. Beskeden herom skal komme indenfor ganske kort tid og vi skal bede om at få sendt den ødelagte vare tilbage, så vi kan vurdere skaden. Vurderer vi at skaden er ’’i orden’’, så at sige, sender vi din nye vare afsted med det samme og vi betaler selvfølgelig fragten herpå.

Går der, mod forventning, over 4 hverdage, fra du har sat din ordre, beder vi dig tjekke dit lokale posthus, da pakker ofte ender her, hvis du ikke har været hjemme ved levering – også nogle gange, selvom der ikke ligger en seddel fra Post Danmark, i din postkasse. Er pakken ikke at finde dér, beder vi dig vente yderligere 3 hverdage, hvorefter du kan tage kontakt til os og så finder vi ud af hvad der er, op og ned i sagen, sammen.

Du kan føle dig et hundrede procent tryg ved at handle hos WoodenWorld.dk. Vi har SSL certifikat, som sikrer dig mod online svindlere. Certifikatet sikrer dig, at vi er dem, vi giver os ud for at være og desuden sikrer dét dine kortoplysninger. Oplysningerne bliver krypteret og vil ikke engang kunne ses af os! Se mere information under vores handelsbetingelser.

Hvis din vare skal byttes, bedes du sende os en mail, hvori du vedlægger en udfyldt fortrydelsesformular. Her skal du blandt andet fortælle hvilken vare, den skal byttes til. Fragtomkostningerne fra dig til os, betaler du selv, mens vi betaler fragten tilbage til dig.

Hvis din vare er defekt og solgt med en fabrikationsfejl, bedes du oplyse os om dette, hurtigst muligt efter du har modtaget din vare. Derefter sender du varen ind til os og hvis vi vurderer at der er tale om en mangelfuld vare, får du selvfølgelig dine penge retur. Læs mere om dette under vores handelsbetingelser.